torsdag 11 september 2008

Kirk Franklin

Sitter nu lite halvsliten...

Jag kom hem från Örebro igår, sov i Jönköping... det var verkligen en helt ljuvlig kväll!

Jag åkte med en tjejpolare från Malmö, Sen drog vi till Conventum i Örebro för att se en av världens främsta gospelsångare vid namn Kirk Franklin!

Om du vill se lite av hur grym han är - sök på honom på youtube... Det var riktigt gott tryck inne i arenan, kanske 3500 pers som verkligen öste gärnet!
Höjdpunkten var nog när alla i publiken sjöng tillsammans "our God is an awesome God" det ryste i hela kroppen...
---------------------------------------------------------------------------------------------
Ledig fram tills på tisdag, känns grymt najs måste jag säga. Ska bli en skön fredag!

Har så mycket att vara tacksam över här i Malmö...

1. Gud är med!
2. Bor med helt underbara grabbar
3. vi bor nära en beachvolleyplan
4. Många trevliga tjejer ändå måste jag säga.
5. Kalle Anka butik väldigt nära mig - du som älskar Kalle Anka borde bli avundsjuk.
6. 2 min till Falafellaffär - 25 kr för en sådan god maträtt
7. Trivs helt underbart bra på Statoil - o nu har jag också lärt mig hur man hyr ut bilar och så.. kanske inte låter så svårt, men tro mig, det är mer o göra än vad man tror!
8. Många gym att välja på.

Och sist men inte minst - i min förra blogg så var det en del som läste den och kommenterade - på det sättet gjorde det en medveten om att folk läste den. Och då var det roligare att skriva vidare... Läser du denna blogg kan du la skicka en kommentar... Jag vet 1 iaf :) Brosan! Gott att du e trogen!

Och här följer en bild där jag sitter med massa goa människor mitt på hultsfred campingen.. Det är där jag trivs bäst, att få samtala om Gud o bara älska människor :D

2 kommentarer:

Jompa sa...

Gôtt att du trivs på statoil och att du är så tacksam till livet. Sånt smittar av sig! En liten onödig kompletering. Kirk han e grymm på o sjunga men ja tror att han är minst lika känd som låtskrivare. Lite intresant info. Ja ville också gå på konserten, men hade inte råd. Fortsätt skriva! Jag kommer granska det noga! =)
Mvh en förkyld men ändå tillfrisknande, anonym persson. Svårt o gissa?

Johanna Gullstrand sa...

Jag läser jöeh!!!! Du e grym.. gött att konserten var bra:D:D:D